Атқарылған жұмыстардың сараптамасы » "Ж.Құдайбергенов атындағы орта мектеп, мектепке дейінгі шағын орталығымен"
Алматы облысы білім басқармасының
Ұйғыр ауданы бойынша білім бөлімінің
"Ж.Құдайбергенов атындағы орта мектебі мектеп жанындағы интернатымен"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(72778) 2-17-59
Есепші бөлімі:
+7(72774) 23-11-37
Нашар көрушілер
нұсқасы
03
сентябрь
2021

Атқарылған жұмыстардың сараптамасы

«Алматы облысы білім басқармасының Ұйғыр ауданы бойынша  білім бөлімі» мемлекеттік мекемесінің  "Ж.Құдайбергенов атындағы орта мектебі мектеп жанындағы интернатымен" коммуналдық мемлекеттік мекемесінде      2020-2021 оқу жылында    оқу- тәрбие жоспарының орындалуына жасалған      


SWOT талдауы


Күшті жақтары

Әлсіз жақтары

Мүмкіндіктер 

Қауіптер 

 Мектеп мұғалімдерінің   кәсіби байқаулардан орын алуы,  тәжірибелік алаңдарда  іс- тәжірибе бөлісуі,  онлайн оқытуда  акт сауаттылықтарының дамуы,  үздік сабақтар  дайындауы, ресурстарды тиімді қолдануы

Аудандық ықшам сабақтар байқауына 8 мұғалім жұмысы жіберілгенімен, бірде бір мұғалім сабағының орын алмауы 

Байқауларға үлкен ізденіспен, өз ерік-жігерімен қатыспауы 

Кәсіби байқауларға  шығармашылықпен  қатысу, іздену

 Инновациялық технологияларды қолдану,  акт сауаттылықтарын арттыру 


Мұғалімдердің онлайн  біліктілікті арттыру курсынан  белсенді өтуі   


Курста алған білімдерін  практикада қолдану 


Өз білімін көтеру жұмыстары бойынша  шебер сынып, коучингтердің өткізілуі, мұғалімдердің       әріптестер арасында  кәсіби даму жұмыстарына белсенді қатысу

 Біршама мұғалімдердің    коучингке мүлде қатыспауы, зум бағдарламасын тиімді қолданбауы 

Мұғалімдер арасында әдіс алмасу, тәлімгерлік жұмысы үзіліссіз жүргізілді. 


Жоспар бойынша  тоғыз әдістемелік пән бірлестіктерінің     апталықтары  зум бағдарламасы арқылы   өткізілді. Қашықтан оқыту жағдайында да  бар мүмкіндікті  бастауыш сынып  мұғалімдерінің тиімді пайдалануы,   пән бірлестіктерінің  акт сауаттылылығы артты. Зум бағдарламасын  тиімді пайдалану.

Мұғалімдердің     белсенді оқыту әдістерін пайдалануы     дамыған. 

апталық өткізілмеген бірлестіктер 


Апталықтардың өтілу формасын жаңарту. Мұғалімдердің      акт сауаттылығын  арттыру 


«Жыр керуені», «Ағылшын маршы», «Русский караван»,  «Туған өлке – тұнған шежіре» жобаларының, тарих , ағылшын,  математика пәндерінің жобаларының    қашықтықтан оқытуда    әлеуметтік желілерді, зум бағдарламасын тиімді қолданып өтуі. 

 Барлық сыныпты қамту  мүмкін болмады.  


Жобалардың материалдарын толықтырып, баспаға жариялау қажет. Мектептің ютуб каналы мен инстаграм, фейсбук  парақшасына салу 


«Өрлеу» БАҰО- мен бірлікте өткізілетін эксперименттік мектептер арасында өтетін тәжірибе алмсау  онлайн-семинар практикумы   өткізілуі

 Ғаламтор желісінің байланысының төмендігі 

Жоғарғы оқу орындарымен байланыс жасау 


Аттестаттаудан біліктілік санатын көтерген және растаған мұғалімдердің белсенділігі 

  Үш мұғалім педагог-зерттеуші  санатына,     3 мұғалім  педагог- сарапшы, 3 мұғалім педагог- модератор санатына өтуі. Жалпы мектепте мұғалімдерге  60 пайыз жаңа форматтағы   біліктілік санаты тағайындалды. 

Ұлттық біліктілік тестінен бірнеше рет өте алмауы 

Біліктілік санаттарын көтеруге лайықты мұғалімдердің бар болуы

Дарынды оқушы жұмысының нәтижесінің аздығы 



Жалпы пәндер бойынша пән олимпиадасына  (мектепішілшік- 99, аудандық -34,   орын алған -11, облыс-  6)            білім алушы  қатысуы. Облыстық кезеңде-2 білім алушы орын алды.

Кіші ғылыми жобалар байқауының аудандық кезеңінен 5 білім алушы жүлделі орын алып, 3 білім алушы облыстық кезеңнен 2,3 орындар иеленді. Абдраман Аружан     этномәдениеттану бағыты бойынша республикалық кезеңге қатысты. 

Дәстүрлі     оқулар бойынша республикалық  1- орын, облыстық 3-орын,  

«Экостан» облыстық жобасынан  Оңласын Бибира 3- орын,  жаратылыстану пәндері олимпиадасынан 3- орын иеленді. 

1-7 сыныптар арасында «Зерде» ғылыми жобалар байқауының облыстық кезеңінен Серік Жания 3- орын, 

 «Айқанат» олимпиадасының республикалық кезеңіне 9- сынып оқушысы Есболқызы Айым қатысып, сертификат иеленді. 


Мұғалімдердің  дарынды балалармен  жеке шығармашылық жұмыстар жүргізуі 


8 б- сыныбында Лессон стади зерттеу сабағының жүргізілуі ағылшын тілі, қазақ тілі, география пәндерінен зерттеу сабақтары өтілді.    

 Зерттеу сабағын қашықтықтан оқыту жағдайында өткізу оңай болғанымен  А,В,С деңгейіндегі білім алушынын бақылау қиындық тудырды. 

Зерттеу сабақтарының өткізілу тәртібімен, зерттеу сұрақтарымен жұмыс жүргізу  


 Әдістемелік бірлестіктердің  әр тоқсан     сайын  жасаған рефлексивті есеп беруінде  жетістік пен кемшіліктер  нақтыландып,  мектептің вертуалды кабинетіне жинақталып отырды. Пән бірлестіктері   БЖБ,ТЖБ талдауларын жасап,  қиындық тудырған мақсаттармен жұмыс жасады. 

Жоспар бойынша құжаттарды  классрум парақшасына  уақытында салу,    үлгерімі төмен білім алушылармен  жүргізілетін жұмыс жоспарының нақты, қолжетімді жасау, жоспардың  жалпылама болуы, бір-біріне  ұқсауы,  қиындық тудырған мақсаттардың кейбір пән мұғалімдер жоспарында қамтылмауы

 Бірлесіп қиындық тудырған мақсаттарға ортақ тапсырмалар кешенін әзірлеу


Мектепішілік бақылау  жоспарына сәйкес білім сапасы төмен пәндерге химия, биология, география, математика, физика,  бастауыш сыныптарда жаратылыстану мен дүниетану пәндері бақылау жүргізілді. 


 Білім алушыларды зум бағдарламасына қамту қиындық тудырды. Онлайн мектеп тапсырмасымен, дайын видеосабақтармен  шектелген ұстаздар болды. 

Уақытында кері байланыс беру,  интернет , онлайн ресурстарын  өз деңгейінде қолдану  


Қашықтықтан оқыту барысында мұғалімдердің акт сауаттылығы     артты.  Мұғалімдер Онлайн мектеп платформасымен, Зум, Классрум,     бағдарламасымен,  т.б бағдарламалармен  жұмыс жасады. 

Мұғалімдер  үздік сабақтарын  мектептің ютуб каналында,   классрум парақшасында  фейсбук парақшасында  жариялап     іс- тәжірибесімен   бөлісіп отырды. 


білім алушыны қызықтыруда,  оқу мақсатын меңгеруге жұмыс жасатуға,     видеосабақтар түсіру


Қазақстан Республикасының Білім және Ғылым министірінің 2018 жылғы 31 қазандағы №604 бұйрығының толығымен басшылыққа алынуы


«Жазғы мектеп»  жұмысын ұйымдастырудың  қолға алынғандығы

Оқытудағы  кедергілер

Білім сапасын арттыруда онлайн форматта тиімді платформалардың қолданылып, білім сапасының артуы 

Оқытушы мен оқушы арасында тікелей байланыстың болмай қалуы

Оқу нәтижесін арттыруға бағытталған жоспар жасау, қосымша сабақтар ұйымдастыру

Үлгерімі төмен білім алушылар

Пәндер бойынша оқу материалдары дайын базасының жинақталуы


өзара бірлестік  арасында   қолдану 


Қорытынды аттестаттауға дайындық жұмыстарының жүйелі жүргізілуі (7 «Алтын белгі» белгісін алған білім алушылардың шығуы)




Аудандық, мектепішілік іс-шараларға       мұғалімдердің , оқушылардың шығармашылықпен  жоғары     деңгейде қатысуы, “Инабат” қыздар клубы жұмысының жандануы,

Қашықтықтан оқу кезінде ешқандай құқықбұзушылық жағдайларының тіркелмеуі. 


Қашықтықтан оқу кезінде сынып жетекшілермен коучинг, семинарлардың өткізілмеуі 


Жоғары деңгейде шығармашылықпен іс –шаралар өткізуге, баспаға материал жариялауға, құқықбұзушылықтың алдын  алу жұмыстарын   жандандыруға, жас сынып жетекшілердің тәлімгерлермен  тығыз байланыс орнатуға, әдістемелік жұмысты жандандыруға. 


АКТехнологияларды  тиімді пайдаланады

Тәрбиеленушілер көптеген онлайн жарыстарға қатысып, жүлделі орын иегері атануы. 

Жыл қорытындысы бойынша оқу үлгерімі жағынан: 2 үздік, 20 екпінді.

Тәрбиеленушілердің   акт құралдарымен қамтылуы  

Интернат желісінің нашар болуы     тәрбиеленушілердің  сабаққа қатысуына кедергі болды




1.Оқушылардың аудандық,облыстық іс-шараларға белсене қатысуы

2. «Жас Ұлан»БЖҰ көшбасшыларының мектепішілік шараларды белсенді түрде ұйымдастыруы

Үйірме жұмыстарының уақтылы қадағаланбауы.

Жылдық жоспардағы кейбір  іс-шаралардың өз дәрежесінде  орындалмауы

 1. Көшбасшылық   қабілеттерінің жоғары оқушылармен жұмысты жандандыру

2. «Жас Ұлан» БЖҰ көшбасшыларының ерікті түрде таңдалуы.

3.Интеллектуалды ойындар ұйымдастыру  


1.Оқушы, ата-ана, мұғалімдердің жеке кеңеске өз еркімен келетіндіктері

2. Өткізілген акцияларға оқушылардың белсенділік және қызығушылық танытуы

3.  50 - диагностикалық зерттеу жұмыстары, 21 - коррекциялық дамыту жұмыстары, 25-топтық кеңестер беру, 58-ге жуық жеке кеңестер беріліп, жоспарланған жұмыстардың  85% орындалуы

 4. Білім жетілдіру курсынан өту

 5. Авторлық бағдарлама жазу 


1. Дарынды оқушылармен жұмыстың жүйелі жүргізілмеуі.

  2. Педагогикалық-психологиялық     консилиумның тұрақты өткізілмеуі. 

3. Мектептегі атқарылған жұмыстар бойынша аудандық, облыстық баспаларға мақалалар жариялау.


Мектеп оқушыларының арасында ауто деструктивті мінез- құлықтың әлі де байқалуы.









Ұйғыр ауданының білім бөлімінің "Ж.Құдайбергенов атындағы орта мектебі мектеп жанындағы интернатымен" коммуналдық мемлекеттік мекемесінде  әдістемелік қызметтің   2020-2021 оқу жылында     атқарған   жұмысының 


SWOT талдауы


Күшті жақтары

Әлсіз жақтары

Мүмкіндіктер 

Қауіптер 

 Мектеп директоры Б. Абдилова  облыстық білімді дамыту оқу-әдістемелік орталығының ұйымдастырумен өткен     каникулдық мектеп жобасында іс-тәжірибесімен бөліскені үшін Алғыс хатпен марапатталды. 

Облыстық   білімді дамыту оқу-әдістемелік  орталығының     ютуб каналына  үздік сабақтар жүктеліп,  Ж.Джаксылыкова, А.Булатова,  Н.Абдулаева сынды мұғалімдер  Алғыс хатпен марапатталды.  Н. Матаеваның сабағы үздік деп танылды. 

 Аудандық «Үздік бастауыш сынып мұғалімі-2021» байқауында А.Булатова бас жүлде иеленіп, облыстық кезеңге жолдама алды.

Аудандық «Әл- Фараби тағылымы- мәңгілік мұра» ықшам сабақ байқауынан тарих пәні мұғалімі Н.Матаева І орын иеленді. 

А.Булатова   1- сыныптармен облыстық онлайн режимінде  сабақ өтіп, тәжірибесімен бөлісті. 

    Тарих пәні мұғалімі  Ж.Надырбекова облыстық     гуманитарлық пәндер олимпиадасынан III дәрежелі диплом иеленді.

Бастауыш сынып мұғалімі М.Казиева «Даланың дара ұстазы- Ы. Алтынсарин » облыстық   педагогикалық оқуда 2- орынды  жүлделенді. 

Аудандық «Педагогикалық дебют» байқауында Таджиева Мадина және  Ықшам сабақтар байқауында Азнакулова Арзыгуль номинация иеленді. 


Аудандық ықшам сабақтар байқауына 8 мұғалім жұмысы жіберілгенімен, бірде бір мұғалім сабағының орын алмауы 

Байқауларға үлкен ізденіспен, өз ерік-жігерімен қатыспауы 



Кәсіби байқауларға  шығармашылықпен  қатысу, іздену

 Инновациялық технологияларды қолдану,  акт сауаттылықтарын арттыру 


Мұғалімдердің онлайн  біліктілікті арттыру курсынан өтуі   белсенді жүрді. 

«ЖБ,ТЖБ   тапсырмаларын әзірлеу және  сараптау»,     «Пәндік құзіреттілікті арттыру»,     PIZA  тапсырмаларын дайындау курстарына      20 мұғалім қамтыл

ды. 


Курста алған білімдерін  практикада қолдану 


Жоспарланған коучингтер  уақытында өткізіліп отырды.

 Информатика     пәні мұғалімі А.Толендиева «Дарынды балалардың ерекшеліктері» тарих пәні мұғалімі Н.Матаева «БЖБ,ТЖБ тапсырмаларын   әзірлеу және сараптау» тақырыбында, ағылшын пәні мұғалімі Д.Касымбекова «Қалыптастырушы бағалау және оның әдістері» тақырыбында,бастауыш сынып мұғалімі Э.Нысанбаева «Қашықтықтан оқыту жағдайында     қалыптастырушы  бағалаудың тиімді әдістері» тақырыбында коучингтер өткізілді.     

 Біршама мұғалімдердің    коучингке мүлде қатыспауы, зум бағдарламасын тиімді қолданбауы 

Мұғалімдер арасында әдіс алмасу, тәлімгерлік жұмысы үзіліссіз жүргізілді. 


Жоспар бойынша  тоғыз әдістемелік пән бірлестіктерінің  апталықтары     зум бағдарламасы арқылы   өткізілді. Қашықтан оқыту жағдайында да  бар мүмкіндікті  бастауыш сынып  мұғалімдерінің тиімді пайдалануы,   пән бірлестіктерінің  акт сауаттылылығы артты. Зум бағдарламасын  тиімді пайдаланды. 

Мұғалімдердің     белсенді оқыту әдістерін пайдалануы     дамыған. 

«Сергек»  пән бірлестігінің   апталығының өткізілмеуі 


Апталықтардың өтілу формасын жаңарту. Мұғалімдердің      акт сауаттылығын  арттыру 


«Жыр керуені», «Ағылшын маршы», «Русский караван»,  «Туған өлке – тұнған шежіре» жобаларының, тарих , ағылшын,  математика пәндерінің жобаларының    қашықтықтан оқытуда    әлеуметтік желілерді, зум бағдарламасын тиімді қолданып өтуі. 

 Барлық сыныпты қамту  мүмкін болмады.  


Жобалардың материалдарын толықтырып, баспаға жариялау қажет. Мектептің ютуб каналы мен инстаграм, фейсбук  парақшасына салу 


«Өрлеу» БАҰО- мен бірлікте өткізілетін эксперименттік мектептер арасында өтетін тәжірибе алмсау  онлайн-семинар практикумы   өткізілді. Семинарды   педагогика ғылымдарының кандидаты, эксперимент жетекшісі Валиева Майра Уалиевна  «МЕКТЕП  ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ   КОММУНИКАТИВТІК  - АҚПАРАТТЫҚ   ҚҰЗІРЕТТІЛІГІН   ДАМЫТУДАҒЫ     МҰҒАЛІМДЕРДІҢ      ИННОВАЦИЯЛЫҚ   РӨЛІ»   тақырыбында  ұйымдастырды.  Семинарға 27 мектеп қатысты.  Қашықтықтан зум бағдарламасы арқылы тәжірибе алмасу жұмыстары көрсетіліп, гугл форма   бағдарламасының   арқылы     бірден кері байланыс алынды. І.Беренбаева, А.Толендиева, Л.Еликбаева, Ж.Джаксылыкова, А.Айтбаева, мектеп кітапханашылары  үздік жұмыстарын көрсетті.

 Ғаламтор желісінің байланысының төмендігі 

Жоғарғы оқу орындарымен байланыс жасау 


Аттестаттаудан біліктілік санатын көтерген және растаған мұғалімдердің белсенділігі 

  Үш мұғалім педагог-зерттеуші  санатына,     3 мұғалім  педагог- сарапшы, 3 мұғалім педагог- модератор санатына өтуі. Жалпы мектепте мұғалімдерге  60 пайыз жаңа форматтағы   біліктілік санаты тағайындалды. 

Ұлттық біліктілік тестінен бірнеше рет өте алмауы 

Біліктілік санаттарын көтеруге лайықты мұғалімдердің бар болуы

Дарынды оқушы жұмысының нәтижесінің аздығы 


Аудандық жалпы пәндер олимпиадасына 34 білім алушы қатысып, 11 оқушы жүлделі орындар алды, Облыстық кезеңнен құқық және информатика пәнінен екі   білім алушы ғана 3- орындар иеленді. 

Кіші ғылыми жобалар байқауының аудандық кезеңінен 5 білім алушы жүлделі орын алып, 3 білім алушы облыстық кезеңнен 2,3 орындар иеленді. Абдраман Аружан     этномәдениеттану бағыты бойынша республикалық кезеңге қатысты. 

Дәстүрлі     оқулар бойынша Нұржан жайдар республткалық Жамбыл оқуынан 1- орын алса, Серікбек Бүлдіршін  Ілияс оқуынан 3- орын алды. 

«Экостан» облыстық жобасынан  Оңласын Бибира 3- орын,  жаратылыстану пәндері олимпиадсынан 3- орын иеленді. 

1-7 сыныптар арасында «Зерде» ғылыми жобалар байқауының облыстық кезеңінен Серік Жания 3- орын, 

 «Айқанат» олимпиадасының республикалық кезеңіне 9- сынып оқушысы Есболқызы Айым қатысып, сертификат иеленді. 


Мұғалімдердің  дарынды балалармен  жеке шығармашылық жұмыстар жүргізуі 


8 б- сыныбында Лессон стади зерттеу сабағының жүргізілуі ағылшын тілі, қазақ тілі, география пәндерінен зерттеу сабақтары өтілді.  Білім алушыларды, сабақ жоспарын талдау ватсап желісі арқылы жүрді. 

 Зерттеу сабағын қашықтықтан оқыту жағдайында өткізу оңай болғанымен  А,В,С деңгейіндегі білім алушынын бақылау қиындық тудырды. 

Зерттеу сабақтарының өткізілу тәртібімен, зерттеу сұрақтарымен жұмыс жүргізу  


 Әдістемелік бірлестіктердің  әр тоқсан     сайын  жасаған рефлексивті есеп беруінде  жетістік пен кемшіліктер  нақтыландып,  мектептің вертуалды кабинетіне жинақталып отырды. Пән бірлестіктері   БЖБ,ТЖБ талдауларын жасап,  қиындық тудырған мақсаттармен жұмыс жасады. 

Жоспар бойынша құжаттарды  классрум парақшасына  уақытында салу, БЖБ,ТЖБ талдауларын жасауда нақтылықтың төмендігі,     үлгерімі төмен білім алушылармен     жүргізілетін жұмыс жоспарының нақты, қолжетімді жасау 

 Бірлесіп қиындық тудырған мақсаттарға ортақ тапсырмалар кешенін әзірлеу


 Білім алушылардың біліміндегі олқылықтардың орнын толтыру  жұмыстары бойынша  пән мұғалімдерімен  зум арқылы     жиналыс өткізіліп,   жүргізілген жұмыс жоспарлары,  нәтижелері,  бағыттары талқыланды.  Әр пән мұғалімінің үлгерімі төмен білім алушымен жұмыс жоспары талданды. 

Жоспардың  жалпылама болуы, бір-біріне  ұқсауы,     қиындық тудырған мақсаттардың кейбір пән мұғалімдер жоспарында қамтылмауы 

 Қолжетімді жұмыс жоспарын құру, оқу мақсатын меңгертуге бағытталған  тапсырмалар әзірлеу 



Мектепішілік бақылау  жоспарына сәйкес білім сапасы төмен пәндерге бақылау жүргізілді. Химия, биология, география, математика, физика,  бастауыш сыныптарда жаратылыстану мен дүниетану пәндері

Мектеп әкімшілігі сабақтарға зум арқылы қатысып отырды.  Талдау директор жанындағы кеңес кітабына жазылып отырды.

 Білім алушыларды зум бағдарламасына қамту қиындық тудырды. Онлайн мектеп тапсырмасымен, дайын видеосабақтармен  шектелген ұстаздар болды. 

Уақытында кері байланыс беру,  интернет , онлайн ресурстарын  өз деңгейінде қолдану  


Қашықтықтан оқыту барысында мұғалімдердің акт сауаттылығы     артты.  Мұғалімдер Онлайн мектеп платформасымен, Зум, Классрум,     бағдарламасымен,  т.б бағдарламалармен  жұмыс жасады. 

 Онлайн мектеп платформасының тапсырмасымен, дайын видеосабақтармен  шектелген ұстаздар болды.

білім алушыны қызықтыруда,  оқу мақсатын меңгеруге жұмыс жасатуға,     видеосабақтар түсіру



Прокомментировать
  • winkwinkedsmileambelayfeelfellow
    laughinglollovenorecourserequestsad
    tonguewassatcryingwhatbullyangry
Введите код с картинки:* Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив