Жылдық жоспар
«Алматы облысы білім басқармасының Ұйғыр ауданы бойынша білім бөлімі»
мемлекеттік мекемесі
Мектеп педагог-психологының мектеп жанындағы интернат тәрбиеленушілерімен жүргізілетін
жылдық жұмыс жоспары
Мақсаты: Мектеп оқушыларының психологиялық денсаулығын сақтай отырып ,оқу үрдісі барысында оларға психологиялық-педагогикалық жағдай туғызу.Мұғалім -оқушы –ата –ана үштік одақ байланысына психологиялық қолдау көрсету.
Міндеті :
- Оқу-тәрбие барысында тұлғаның дамуын қалыптастыру;
- Әр балаға тиісті жеке түрдегі жұмысты қамтамасыз ету;
- Оқушының интелектуалды және тұлғалық дамуының ауытқуын психологиялық –педагогикалық зерттеу, профилактикалық және коррекциялық жұмыс жүргізу;
- Балаларды тәрбиелеудегі туатын қиыншылықтар және отбасындағы микроклиматты жақсарту бойынша ата-аналарға кеңес беру;
Негізгі бағыттары:
Психодиагностика
Психопрофилактика
Психокоррекция
Психологиялық кеңестер
№ | Қызмет бағыты | Мақсаты | Іс-шаралар және қызметті ұйымдастыру формасы | Жауапты тұлғалар | Мақсатты топ | Жұмыс нәтижесі |
I. Тамыз айы | ||||||
1 | Психологиялық қызмет жұысының жоспары | Білім беру жүйесі қатысушыларының біріңғай педагогика-психологиялық іс-шараларды ұйымдастыру | Психологиялық қызметтің жылдық жұмыс жоспарын ұйымдастыру | Психологтар | Бекітілген жоспар | |
2 | Нормативті-құқықтық | Нормативті-құқықтық жүйе құру | Білім беру ұйымының психологиялық қызметінің құрамы туралы бұйрықты бекіту | Хатшы | Білім беру ұйымының психологиялық қызметінің құрамы туралы бұйрық | |
3 | Нормативті-құқықтық жүйе құру | Мобильді топтың құрамы туралы бұйрықты бекіту | Хатшы | Мобильді топтың құрамы туралы бұйрық |
Қыркүйек
Жұмыстың негізгі бағыттары | Іс-шаралар | Нысаналы топ | Орындалу мерзімі | Жауаптылар | |
1.Психодиагностика | 1сынып білім алушыларының мектепке оқытуға даярлығын бақылау жүргізу арқылы анықтау.Керн-Иерасек әдісі тест | 1 сынып | I апта | Педагог-психолог | |
5сынып білім алушыларының тұлғалық ерекшеліктерін диагностикалау, диагностикалық карта жасау | 5 сынып | ІІ апта | Педагог-психолог | ||
9-сынып білім алушыларының кәсіби бағыттылығын диагностикалау 1.Сенің кәсіби ой-ниетің 2.Табандылықты зерттеу | 9 сынып | II апта | Педагог-психолог | ||
Қатер тобына жататын және Ерекше назарды қажет ететін оқушыларды анықтау. | III апта | Педагог-психолог | |||
Баланың даму динамикасын диагностикалау (Үйде оқитын білім алушылармен) | IV-V апта | Педагог-психолог | |||
2.Түзету-дамыту | 1- сыныптарда мектепке бейімделуді дамытуға арналған ойындарын жүргізу. | 1 сынып | ІІ апта | Педагог-психолог | |
Орта буынға бейімделуге бағытталған сабақтарын өткізу; | 5 сынып | II –ІІІ апта | Педагог-психолог | ||
3.Ағартушылық-профилактикалық | |||||
Психикалық денсаулығымыз туралы сөйлесейік | 7-11 сынып | II апта | Педагог-психолог | ||
1 сынып білім алушыларының ата-аналарына баланың күйзеліс жағдайды жеңуге бағытталған, қолдау көрсету бойынша кеңес (жаднама) | Ата-ана | III апта | Педагог-психолог | ||
Релаксациялық жаттығулар (Мамандық таңдауда өзін-өзі анықтау оқулығында 10бет 7-сабақ) | 9-11сыныптар | Педагог-психолог | |||
4.Кеңес беру | Ерекше білім беруді қажет ететін үйден оқытылатын және инклюзивті білім алатын оқушылардың ата-аналарына психологиялық кеңес беру. | ата-аналар | I –ІІ апта | Педагог-психолог | |
5-сынып жетекшілеріне тест нәтижелерінің қорытындысы бойынша сұраныс арқылы жеке және топтық кеңес беру; | Сынып жетекшілер | IҮ апта | Педагог-психолог | ||
5. Әлеуметтік-диспечерлік | Дамуында потологиялық ауытқуы байқалған балаларды арнайы мамандардың қарауына ұсыну | өз уақытында | Педагог-психолог | ||
Сенім телефон және сенім жәшігін ұйымдастыру | І апта |
Қазан
Жұмыстың негізгі бағыттары | Іс-шаралар | Жауаптылар | Орындалу мерзімі | |
1.Психодиагностика | 5-ші сынып оқушыларынң оқу үдерісіне бейімделуін анықтау «Жаңбыр астындағы адам» әдістемесі мінез –құлқын бақылауға және қиындықтарға төзімділігін анықтау | 5 сынып | Педагог-психолог | I апта |
9-сынып білім алушыларының кәсіби бағыттылығын диагностикалау Д.Голланд тұлғалық типтерін анықтау | 9 сынып | Педагог-психолог | II апта | |
Қобалжу деңгейін анықтау (Кондаш, Филлипс) жасөспірімдердің эмоционалдық-еріктік аймағын диагностикалау | 7-10сыныптар | Педагог-психолог | IIIапта | |
«Үйшік» әдісі бастауыш сынып оқушыларының зейін түрақтылығын анықтау | 1-2 сынып | Педагог-психолог | IV апта | |
Стресс саған қалай әсер етеді?тесті (Э.Ховард, Спилбергер ) | 11 сынып | Педагог-психолог | V апта | |
2.Түзету-дамыту | «Өзім туралы» дамыту сабағы | Қатер тобына жататын және Ерекше назарды қажет ететін оқушылармен | Педагог-психолог | I- II апта |
Оқушылардың тулғалық ерекшеліктерін дамытуға бағытталған жаттығулар | 5-9 сыныптар | Педагог-психолог | III апта | |
«Графикалық диктант» зейін түрақтылығын және қол маторикасын дамыту жаттығулары | 1-2сыныптар | Педагог-психолог | IV апта | |
«Мен және Біз», «біздің сыныптың ережесі» дамыту сабағы | 5 сынып | Педагог-психолог | V апта | |
3.Ағартушылық-профилактикалық | Зерттеу нәтижелері бойынша топтық және жеке кеңстер беру | Сынып жетекшілер | Педагог-психолог | I- II апта |
Миға арналған жаттығулар | (5-11сыныптар) | Педагог-психолог | IIIапта | |
«Білім алушылапды ҰБТ-ге психологиялық тұрғыдан дайындау» тренинг | 11-сыныптарға | Педагог-психолог | IV апта | |
«Жетістікке жету өз қолыңда» жас мамандарға тренинг-сабақ | педагогтер | Педагог-психолог | V апта | |
4.Кеңес беру | «Стрессті болдырмау жолдары» ата-аналарға психологиялық кеңестер | 1 және 5 сынып ата-аналары | Педагог-психолог | I- II апта |
Әр түрлі тақырыпта топтық және жеке кеңестер беру | Педагог-психолог | IIIапта | ||
Кәсіптік бағдар бойынша психологиялық кеңес беру | 9-сынып | Педагог-психолог | Жыл бойы | |
«Зиянды әрекеттердің адам денсаулығына тигізетін әсері» | 8-11 сынып оқушылары | Педагог-психолог | IV апта | |
5. Әлеуметтік-диспечерлік | Психологиялық зерттеу жұмыстарын интерпритациялаужәне жүргізілген жұмыстарға қорытынды жасау /анықтама, хаттама./ | Педагог-психолог |
Қараша
Жұмыстың негізгі бағыттары | Іс-шаралар | Нысаналы топ | Жауаптылар | Орындалу мерзімі |
1.Психодиагностика | Оқу мотивациясын зерттеу әдістемесі (А.Лусканова) | 1-2 сынып | Педагог-психолог | IІІ апта |
9-сынып білім алушыларының кәсіби бағыттылығын диагностикалау 5. «Мен қаладым» саралаушы-диагностикалық сұрақнамасы 6.Қызығушылық картасы | 9 сынып | Педагог-психолог Сынып жетекші | IIІ апта | |
НСВ-10; «Ағаш» әдістемесі, «Кактус» білім алушылардың мазасыздық, үрей және агрессиялық күйін анықтау | 3-10 сыныптар | Педагог-психолог | II апта | |
Жасөспірімдердің отбасымен қарым-қатынасын бағалау тесті | 7-10 сынып | Педагог-психолог | IV-апта | |
2.Түзету-дамыту | «Зорлық- зомбылықсыз балалық шақ!» апталық | Педагог-психолог | IІ апта | |
«Мамандықтар - әлемінде» тренинг Тұлғааралық қарым-қатынасты дамытуға жаттығулары | 9 сыныптар 5-10 сыныптар | Педагог-психолог | II апта | |
«Қарым-қатынас шеберлігі» тренинг Дамыту сабағы. «жетістікке жету формуласы», «менің кемшіліктерім мен қабілеттерім» | Сынып жетекшілер Қатер тобына жататын және Ерекше назарды қажет ететін оқушылармен | Педагог-психолог | IIIапта | |
Бастауыш сынып оқушыларының қабылдауын дамыту және түзету (Қисынсыздықтарды тап, Не жоғалды?дамыту сабағы) | 2-3 сынып | Педагог-психолог | IV -V-апта | |
3.Ағартушылық-профилактикалық | «Мұғалімнің кәсіби қиыншылықтарды жеңу жолдары» (педагогтер арналған шағын дәріс ) | педагогтер | Педагог-психолог | I апта |
Баланы есірткіден, маскүнемдіктен қалай қорғауға болады? ата-аналарға семинар тренинг | Ата-аналар | Педагог-психолог | IIIапта | |
Жасөспірімдер арасындағы «Буллинг», «Кибербуллинг» психикалық десаулық туралы бейне ролик | 7-11 сыныптар | Педагог-психолог | ІІ -апта | |
4.Кеңес беру | Телефонға тәуелділік (ақыл-кеңес) (5-11 сыныптар) https://www.youtube.com\watch?v=kg8HMEsM-18 | Педагог-психолог | I апта | |
Зерттеу нәтижелері бойынша топтық және жеке кеңстер беру | Педагог-психолог | II апта | ||
«Бәріміз бірдейміз,кемсітуді білмейміз» (мүмкіндігі шектеулі білім алушыларға) | Педагог-психолог Әлеуметтік –педагог ДТІЖО | Жыл бойы | ||
Әр түрлі тақырыпта топтық және жеке кеңестер беру | Педагог-психолог | IIIапта | ||
5. Әлеуметтік-диспечерлік | Психологиялық зерттеу жұмыстарын интерпритациялаужәне жүргізілген жұмыстарға қорытынды жасау /анықтама, хаттама./ | Педагог-психолог | жоспарлы түрде |
Желтоқсан
Жұмыстың негізгі бағыттары | Іс-шаралар | Нысаналы топ | Жауаптылар | Орындалу мерзімі |
1.Психодиагностика | «Басымды профильді өзіндік анықтауға арналған әдіс» оқушылардың ақпаратты қабылдау типін анықтау | Үлгерімі төмен оқушы | Педагог-психолог Сынып жетекші | I апта |
«Өмірдегі қиын жағдайдан шығу» әдістемесі (сауалнама) | 7-10сынып | Педагог-психолог Сынып жетекші | II апта | |
«Жаңбыр астындағы адам» проективті әдістемесі | 4-7 сынып | Педагог-психолог | IIIапта | |
Сіздің жүйкеңіз төзімді ме? педагогтерге тест (мектеп психологінің 5-8сыныптарына арналған 2-ші оқулық 51-52 бет ) | Педагог-психолог | IV –V-апта | ||
2.Түзету-дамыту | « Өмір ағымына қарай таңдау жаса!» тренинг | 9-10 сынып | Педагог-психолог | I апта |
ҰБТ –ге дайындық барысында оқушылардың өзіне сенімділігін арттыруға бағытталған ойын-жаттығулар | Педагог-психолог | II апта | ||
«Біздің мұғалімдеріміз», «Біз және біздің сынып» тақырыптарында дамыту сабақтары | 5 сынып | Педагог-психолог | IIIапта | |
«Мандала» арттерапиялық жаттығулар Қатер тобына жататын оқушылармен жұмыс | Педагог-психолог | IV –V-апта | ||
3.Ағартушылық-профилактикалық | «Бірлігі жарасқан ұжым» ұжыммен тренинг (ӘБ апталығы ) | мұғалімдер | Педагог-психолог | I апта |
«Жүректен - жүрекке» акциясы (үйден оқитын оқушылармен байланыс) | 4-9сыныптар | Педагог-психолог | II апта | |
5-ші сынып оушыларының орта буынға бейімделуі (педконсилиум) | Педагог-психолог ДТІЖО | IIIапта | ||
Ерекше назарды қажет ететін оқушылармен жұмыс барысы (педконсилиум) | Педагог-психолог | IV –V-апта | ||
4.Кеңес беру | Оқушыларға кәсіп таңдау мәселесі бойынша кеңестер беру; | 9 сынып | Педагог-психолог | I апта |
Тәрбиесінде қиындық туғызатын оқушылармен және олардың ата-аналарымен кеңес әңгіме | Ата-аналар | Педагог-психолог | II апта | |
Әр түрлі тақырыптарда жеке кеңестер | Педагог-психолог | Жыл бойы | ||
«Сәтсіз жанұя, өгей әке-шешемен тұратын білім алушы» (ата-аналар мен педагогтерге) | Педагог-психолог Әлеуметтік -педагог | IIIапта | ||
5. Әлеуметтік-диспечерлік | Оқу орындарынан келген мамандармен насихат жұмыстарына қатысу, көмек беру 9-11сынып | 9-11 сынып | ДТІЖО Педагог-психолог | қажетілігіне қарай |
Директор жанындағы кеңес отырысында психологиялық қызметтің 1-ші жартыжылдық есебін беру. |
Қаңтар
Жұмыстың негізгі бағыттары | Іс-шаралар
| Жауаптылар | Орындалу мерзімі | |
1.Психодиагностика | Агрессиялық күйін диагностикалау ( Басса-Дарки әдістемесі) | 8-10 сынып | Педагог-психолог Сынып жетекші | IІ -апта |
Білім алушылардың интелектуалдық даму деңгейін анықтау (үлгерімі төмен білім алушылар) | 2-4 сынып | Педагог-психолог Сынып жетекші | II апта | |
И.А.Савенковтың дарындылықты анықтау әдістемесі | 5-6 сынып | Педагог-психолог | III апта | |
«Мен қаладым» саралаушы –дигностикалық сұрақнамасы Е.Климова | 9 сынып | Педагог-психолог | IV апта | |
2.Түзету-дамыту | Жеткіншектердің тұлғалық ерекшеліктерін дамыту және түзеу (агрессияға қарсы жаттығулар) | 8-10 сынып | Педагог-психолог | IІ апта |
«Ұстаздық еткен жалықпас» Жас мамандармен дөңгелек үстел | Жас мамандар | Педагог-психолог | II апта | |
«Катер тобындағы оқушылармен түзете - дамыту жұмыстары | Педагог-психолог Сынып жетекшілері | III апта | ||
Бастауыш сынып оқушыларының эмоцилналдық – еріктік аймағын дамыту және түзету | 3-4 сынып | Педагог-психолог | IV апта | |
3.Ағартушылық-профилактикалық | «Ұстаздық еткен жалықпас» Жас мамандармен дөңгелек үстел | педагогтер | Педагог-психолог | IІ апта |
Ата-аналарға арналған ҰБТ-ге дайындық жөніндегі ұсыныстар | Ата-аналар | Педагог-психолог Мектеп мейірбикесі | ІҮ апта | |
4.Кеңес беру | Тест нәтижелерінің қорытындысы бойынша, сұраныс арқылы жеке және топтық кеңес беру | Педагог-психолог | мерзімінде | |
Ерекше білім беруді қажет ететін үйден оқытылатын және инклюзивті білім алатын оқушылардың ата-аналарына психологиялық кеңес беру. | Ата-аналар | Педагог-психолог ДТІЖО | мерзімінде | |
«Күйзелісті жеңу үшін не істеу керек?» | педагогтер | Педагог-психолог | III апта | |
5. Әлеуметтік-диспечерлік | Психологиялық зерттеу жұмыстарын интерпритациялаужәне жүргізілген жұмыстарға қорытынды жасау /анықтама, хаттама./ | Педагог-психолог | ||
«Сенім телефоны және сенім жәшігі»жұмыстары | ДТІЖО Әлеуметтік педагог Педагог-психолог | Жыл бойы |
Ақпан
Жұмыстың негізгі бағыттары | Іс-шаралар | Нысаналы топ | Жауаптылар | Орындалу мерзімі | |
1.Психодиагностика | .«Қызығушылық картасы» оқушылардың кәсіби бағыттылығын анықтау | 9- сынып | Педагог-психолог | І апта | |
«Өмірде жоқ жануар» әдістемесі | Қауіпті топ оқушыларымен | Педагог-психолог | ІІ апта | ||
Жалғыздықты субъективтілікті сезіну деңгейін анықтау | 7-10 сынып | Педагог-психолог | ІІІ апта | ||
«Сіздің коммуникативтік дағдыңыз» мұғалімдерге арналған тесті | педагогтер | Педагог-психолог | ІҮ апта |
| |
2.Түзету-дамыту | Танымдық үрдістерін дамыту ойын-жаттығулар (1-4сыныптар ) | Педагог-психолог | I апта | ||
Тұлға аралық қарым-қатынасты дамытуға арналған ойын-жаттығулар | 7-9 сыныптар | Педагог-психолог | II апта | ||
« кинесиологиялық» жаттығулар | Білім алушылар | Педагог-психолог | IIIапта | ||
«ҰБТ-ға сеніммен қадам басайық» семинар-тренинг | 11сыныпта | Педагог-психолог | IV апта | ||
3.Ағартушылық-профилактикалық | «Өмір мен саған ғашықпын» шығарма мен сурет байқауы | 4-8 сынып | Педагог-психолог | I апта | |
Семинар – тренинг. «Мен және менің болашығым» | 9-11 сынып | Педагог-психолог | II апта | ||
«Оқушылардың салауатты өмір салтына дұрыс көзқарас қалыптастыруға отбасының ықпалы» ата-аналар жиналысы | Ата-аналар | Педагог-психолог | IIIапта | ||
«Өмірге «Ия» деп айт!» науқаны | Педагог-психолог | IV апта | |||
4.Кеңес беру | «Күйзелістен қалай арылуға болады?» (педагогтерге арналған видиоролик) | педагогтер | Педагог-психолог | I апта | |
ҰБТ-ге қатысу 11-сынып білім алушыларының ата-аналарына аффирмация | 11 сынып ата-аналары | Педагог-психолог | II апта | ||
«Жүйке жүйесіне түсетін күштен психологиылық арылу жолдары» | 7-11сыныптар | Педагог-психолог | Жыл бойы | ||
5. Әлеуметтік-диспечерлік | Психологиялық зерттеу жұмыстарын интерпритациялаужәне жүргізілген жұмыстарға қорытынды жасау /анықтама, хаттама./ | Педагог-психолог | Жыл бойы | ||
Пед консилиум қорытындысын шығару |
Наурыз
Жұмыстың негізгі бағыттары | Іс-шаралар | Нысаналы топ | Жауаптылар | Орындалу мерзімі |
1.Психодиагностика | «Тәуекел топты» анықтау үшін кешенді тестілеуді өткізу: «Өмірдегі қиын жағдайдан шығу» әдістемесі; Жалғыздықты субъективтілікті сезіну деңгейін анықтау; Жасөспірімдердің отбасымен қарым-қатынасын бағалау тесті | 7-10 сынып | Педагог-психолог | Ай ішінде |
«Өзін-өзі бағалау деңгейін анықтау» Реан саулнамасы | ұстаздардан | Педагог-психолог | ІІІ апта | |
2.Түзету-дамыту | «Оқушылардың өзіне сенімділік сезімін қалыптастыруға бағытталған жаттығулар | 3-9 сынып | Педагог-психолог | Өз уақытында |
«Біз 5-ші сыныпқа барамыз»тренинг-сабақ (сабақтастық) | 4сынып | Педагог-психолог | II апта | |
ҰБТ – ті «Қорқынышты қажеттілік» деп қарамай жаңа қызықты өмір кезеңінің басталуы деп қабылдау тренингөткізу; | 11 сынып | Педагог-психолог | IIIапта | |
3.Ағартушылық-профилактикалық | Мүмкіндігі шектеулі оқушылардың шығармашылығын шыңдау мақсатында мектепішілік «ВІ жұлдыз-ай» фестивалін ұйымдастыру | Үйден оқитын оқушылар | Педагог-психолог ДТІЖО | ІІ апта |
Әлімжеттік,Буллинг деген не? видеоролик (5-11сынып ата-аналарына) https://www.youtube.com\watch?v=pnegoYVovFwtb | 7-11 сынып | Педагог-психолог ДТІЖО | IIІ апта Жылына 2 рет IV апта | |
«Мүмкіндігі шектеулі білім алушылар және оларды дамыту» (ағартушылық әңгіме ) | Үйден оқитын оқушылар | Педагог-психолог Әлеуметтік-педагог | IIапта | |
4.Кеңес беру | «Сен агрессияны қалай жеңесін?» https://www.facebook.com/1446686598757940/videos/273102110371570/?t=0 https://www.facebook.com/1446686598757940/videos/143891037034418/?t=0 | 7-8сыныптар | Педагог-психолог | I апта |
«Бала сізден қорықпасын десеңіз» ата-аналарға кеңестер (жаднама) | Ата-аналар | Педагог-психолог | III апта | |
«Ойды қалай дамытамыз?» педагогтерге арналған кеңестер (Мектеп психологінің 5-8сыныптарға арналған оқулығы 76-бет) | педагогтер | Педагог-психолог | IV апта | |
5. Әлеуметтік-диспечерлік | Психологиялық зерттеу жұмыстарын интерпритациялаужәне жүргізілген жұмыстарға қорытынды жасау /анықтама, хаттама./ | Педагог-психолог | Жыл бойы |
Сәуір
Жұмыстың негізгі бағыттары | Іс-шаралар | Жауаптылар | Орындалу мерзімі | |
1.Психодиагностика | Жұмыс қабілетіндегі жүйке жүйесінің күшін анықтау «Теппинг тест»Е.П. Ильиндің | 6-7 сынып | Педагог-психолог | ІІ апта |
Стресс саған қалай әсер етеді?тесті (Э.Ховард, Спилбергер ) | 11 сынып | Педагог-психолог | ІІІ апта | |
2.Түзету-дамыту | «Жеткіншектер кезеңінде туындайтын қиындықтар...» педагогтарға семинар-тренинг (мектеп психологінің жұмыс кітабы 5-8сынып 72-73 бет) | педагогтер | Педагог-психолог | I апта |
«Алдымызда бесінші сынып» дамыту сабағы (үлкен психологиялық сабақтастық ойыны) | 4-сыныптар | Педагог-психолог | IIIапта | |
«Өз өміріңнің ұлы суретшісі бол» (Мандала арт-терапия 5-11 сынып білім алушылары) | Педагог-психолог | IV апта | ||
3.Ағартушылық-профилактикалық | «Мен өмірді таңдаймын» семинар-тренинг | 8-9 сынып | Педагог-психолог | I апта |
Сенімділікті қалай арттыруға болады? (7-9сыныптарға видиролик) | 9-11 сынып | Педагог-психолог | II апта | |
«Зейін ерекшеліктерін дамыту ойын-жаттығулары» баяндама | 1-4 сынып | Педагог-психолог | IV апта | |
4.Кеңес беру | Білім алушыларды ҰБТ алдында дайындау жөніндегі ұстаздарға ұсынылатын кеңестер (мектеп психологінің жұмыс кітабы 9-11сынып 210 бет) | Педагог-психолог | I апта | |
Өзіңе сенімділік неден құралады (Луиза Хейдің кеңестері) | 9-11 сынып | Педагог-психолог | II апта | |
«Балалар мен жасөспірімдердің психикалық денсаулығы» (5-8 сынып білім алышуларының ата-аналары) | Ата-аналар | Педагог-психолог | III апта | |
5. Әлеуметтік-диспечерлік | үнемі |
Мамыр
Жұмыстың негізгі бағыттары | Іс-шаралар | Нысаналы топ | Жауаптылар | Орындалу мерзімі |
1.Психодиагностика | Жыл бойы жұмыстарының мониторингін жасау | Педагог-психолог | қажеттілігіне қарай | |
2.Түзету-дамыту | Қиялды дамыту арналған... психокоррекциялық ойындар | 1-4сынып | Педагог-психолог | I апта |
ҰБТ – ті «Қорқынышты қажеттілік» деп қарамай жаңа қызықты өмір кезеңінің басталуы деп қабылдау тренинг | 11 сынып | Педагог-психолог | II апта | |
3.Ағартушылық-профилактикалық | 11 сынып оқушыларының ҰБТ психологиялық дайындығы бойынша қорытындылау | |||
4-5 сынып сабақтастығы бойынша пән мұғалімдерімен зерттеу қорытындысы бойынша семинар | педагогтер | Педагог-психолог | II апта | |
4.Кеңес беру | Жасөспірімдердің ата-аналарына 10 кеңес | 8-11сынып | Педагог-психолог | I апта |
Білім алушылардың сабаққа ынтасын арттыру жөнінде 10 кеңес | 1-11сынып | Педагог-психолог | II апта | |
«Тұлға болам десеңіз...» | 9-11сынып | Педагог-психолог | Жыл бойы | |
Кеңес беру жұмыстарының актісін жазу | Педагог-психолог | III апта | ||
5. Әлеуметтік-диспечерлік | Жыл бойы жұмыстарының қорытындысын жасау; Жаңа оқу жылына жоспар құру; | Педагог-психолог | Өз уақытында |