Жылдық жоспар » "Ж.Құдайбергенов атындағы орта мектеп, мектепке дейінгі шағын орталығымен"
Алматы облысы білім басқармасының
Ұйғыр ауданы бойынша білім бөлімінің
"Ж.Құдайбергенов атындағы орта мектебі мектеп жанындағы интернатымен"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(72778) 2-17-59
Есепші бөлімі:
+7(72774) 23-11-37
Нашар көрушілер
нұсқасы
01
сентябрь
2021

Жылдық жоспар

«Алматы облысы білім басқармасының  Ұйғыр ауданы бойынша білім бөлімі»

мемлекеттік мекемесі


Мектеп педагог-психологының мектеп жанындағы интернат тәрбиеленушілерімен жүргізілетін 

жылдық  жұмыс жоспары


Мақсаты: Мектеп оқушыларының психологиялық денсаулығын сақтай отырып ,оқу үрдісі барысында оларға психологиялық-педагогикалық жағдай туғызу.Мұғалім -оқушы –ата –ана үштік одақ   байланысына психологиялық  қолдау көрсету.

Міндеті :

  • Оқу-тәрбие  барысында тұлғаның дамуын  қалыптастыру;
  • Әр балаға тиісті жеке түрдегі  жұмысты   қамтамасыз ету;
  • Оқушының интелектуалды және тұлғалық дамуының  ауытқуын  психологиялық –педагогикалық  зерттеу, профилактикалық  және коррекциялық  жұмыс жүргізу;
  • Балаларды  тәрбиелеудегі   туатын қиыншылықтар  және отбасындағы  микроклиматты жақсарту  бойынша ата-аналарға  кеңес беру;


Негізгі бағыттары:

Психодиагностика

Психопрофилактика

Психокоррекция

Психологиялық кеңестер




Қызмет бағыты

Мақсаты 

Іс-шаралар және қызметті ұйымдастыру формасы

Жауапты тұлғалар 

Мақсатты  топ 


Жұмыс нәтижесі


I. Тамыз  айы 

1


Психологиялық қызмет жұысының жоспары

Білім беру жүйесі қатысушыларының біріңғай педагогика-психологиялық іс-шараларды ұйымдастыру

Психологиялық қызметтің жылдық жұмыс жоспарын ұйымдастыру

Психологтар


Бекітілген жоспар

2

Нормативті-құқықтық

Нормативті-құқықтық жүйе құру

Білім беру ұйымының психологиялық қызметінің құрамы туралы бұйрықты бекіту

Хатшы


Білім беру ұйымының психологиялық қызметінің құрамы туралы бұйрық

3


Нормативті-құқықтық жүйе құру

Мобильді топтың құрамы туралы бұйрықты бекіту

Хатшы


 Мобильді топтың құрамы туралы бұйрық







Қыркүйек


Жұмыстың негізгі бағыттары

Іс-шаралар


Нысаналы топ

Орындалу мерзімі

Жауаптылар


1.Психодиагностика

  1сынып     білім алушыларының  мектепке оқытуға даярлығын  бақылау жүргізу арқылы анықтау.Керн-Иерасек әдісі     тест



1 сынып

I апта


Педагог-психолог


5сынып білім алушыларының тұлғалық ерекшеліктерін диагностикалау, диагностикалық карта жасау

5 сынып

ІІ апта

Педагог-психолог


9-сынып  білім алушыларының  кәсіби     бағыттылығын диагностикалау

1.Сенің кәсіби ой-ниетің

2.Табандылықты зерттеу

9 сынып

II апта


Педагог-психолог


 Қатер тобына жататын және Ерекше назарды қажет ететін  оқушыларды анықтау.


III апта

 Педагог-психолог


Баланың даму динамикасын диагностикалау

(Үйде оқитын білім алушылармен)



IV-V апта


Педагог-психолог


2.Түзету-дамыту


1- сыныптарда мектепке бейімделуді дамытуға арналған ойындарын жүргізу.


1 сынып

ІІ апта


Педагог-психолог


  Орта  буынға бейімделуге бағытталған сабақтарын өткізу;  


5 сынып

II –ІІІ апта


Педагог-психолог


3.Ағартушылық-профилактикалық 




 Психикалық     денсаулығымыз туралы  сөйлесейік

7-11 сынып

II апта


Педагог-психолог


1 сынып білім алушыларының ата-аналарына баланың күйзеліс жағдайды жеңуге бағытталған, қолдау көрсету бойынша кеңес 

(жаднама)

Ата-ана


III апта


Педагог-психолог



  Релаксациялық жаттығулар 

(Мамандық таңдауда өзін-өзі анықтау оқулығында  10бет 7-сабақ)

9-11сыныптар







Педагог-психолог


4.Кеңес беру


Ерекше білім беруді қажет ететін үйден оқытылатын және инклюзивті білім алатын оқушылардың     ата-аналарына   психологиялық  кеңес беру.

ата-аналар

I –ІІ апта


Педагог-психолог




5-сынып жетекшілеріне  тест нәтижелерінің қорытындысы бойынша сұраныс арқылы  жеке және  топтық     кеңес беру;

Сынып жетекшілер

IҮ апта


Педагог-психолог


5. Әлеуметтік-диспечерлік

Дамуында потологиялық ауытқуы байқалған балаларды арнайы мамандардың  қарауына  ұсыну



өз уақытында

Педагог-психолог



Сенім телефон және сенім жәшігін ұйымдастыру



І апта




Қазан

Жұмыстың негізгі бағыттары

Іс-шаралар



Жауаптылар


Орындалу мерзімі

1.Психодиагностика

5-ші сынып оқушыларынң оқу үдерісіне бейімделуін анықтау

«Жаңбыр астындағы адам» әдістемесі мінез –құлқын бақылауға және қиындықтарға төзімділігін анықтау

5 сынып

Педагог-психолог

I апта


9-сынып  білім алушыларының  кәсіби  бағыттылығын диагностикалау

 Д.Голланд тұлғалық типтерін анықтау

9 сынып

Педагог-психолог



II апта


Қобалжу деңгейін  анықтау  (Кондаш, Филлипс)

жасөспірімдердің  эмоционалдық-еріктік аймағын диагностикалау

7-10сыныптар  

Педагог-психолог

IIIапта


 «Үйшік» әдісі бастауыш сынып оқушыларының зейін түрақтылығын анықтау 

1-2 сынып

Педагог-психолог

Iапта

Стресс  саған     қалай  әсер  етеді?тесті     (Э.Ховард, Спилбергер )


11 сынып 

Педагог-психолог

апта


2.Түзету-дамыту



 «Өзім туралы» дамыту сабағы

Қатер тобына жататын және Ерекше назарды қажет ететін     оқушылармен

Педагог-психолог

I- II апта




 Оқушылардың тулғалық ерекшеліктерін дамытуға бағытталған жаттығулар

            5-9 сыныптар

Педагог-психолог

III апта


«Графикалық диктант» зейін түрақтылығын және қол маторикасын 

дамыту жаттығулары

1-2сыныптар

Педагог-психолог

IV апта


«Мен және Біз», «біздің сыныптың ережесі» дамыту сабағы

5 сынып

Педагог-психолог

V апта


3.Ағартушылық-профилактикалық 


Зерттеу нәтижелері бойынша топтық және жеке кеңстер беру 

Сынып жетекшілер

Педагог-психолог

I- II апта


Миға арналған жаттығулар


(5-11сыныптар)

Педагог-психолог

IIIапта


«Білім алушылапды ҰБТ-ге психологиялық тұрғыдан дайындау»

   тренинг 

11-сыныптарға

Педагог-психолог

IV апта



«Жетістікке жету өз қолыңда» жас мамандарға тренинг-сабақ

педагогтер

Педагог-психолог 

V апта


4.Кеңес беру


«Стрессті болдырмау жолдары» ата-аналарға психологиялық кеңестер 

1 және 5 сынып ата-аналары

Педагог-психолог

I- II апта



Әр түрлі тақырыпта топтық және жеке кеңестер беру


Педагог-психолог

IIIапта



Кәсіптік бағдар бойынша психологиялық кеңес беру 



9-сынып  

Педагог-психолог

Жыл бойы


«Зиянды әрекеттердің адам денсаулығына  тигізетін     әсері»


8-11 сынып оқушылары

Педагог-психолог

IV апта


5. Әлеуметтік-диспечерлік

Психологиялық зерттеу жұмыстарын интерпритациялаужәне жүргізілген жұмыстарға қорытынды жасау /анықтама, хаттама./  


 Педагог-психолог



Қараша

Жұмыстың негізгі бағыттары

Іс-шаралар


Нысаналы топ

Жауаптылар


Орындалу мерзімі

1.Психодиагностика

 Оқу мотивациясын зерттеу әдістемесі  (А.Лусканова)

1-2 сынып

Педагог-психолог 

IІІ апта


9-сынып  білім алушыларының  кәсіби  бағыттылығын диагностикалау

 5. «Мен қаладым» саралаушы-диагностикалық сұрақнамасы

6.Қызығушылық картасы

9 сынып

Педагог-психолог

Сынып жетекші


IIІ апта



НСВ-10; «Ағаш» әдістемесі, «Кактус»  білім алушылардың мазасыздық, үрей және агрессиялық күйін анықтау 

3-10 сыныптар

Педагог-психолог


II апта


  Жасөспірімдердің отбасымен қарым-қатынасын бағалау тесті


7-10 сынып

Педагог-психолог

IV-апта


2.Түзету-дамыту


 «Зорлық- зомбылықсыз балалық шақ!» апталық



Педагог-психолог

IІ апта


«Мамандықтар - әлемінде»  тренинг 


Тұлғааралық қарым-қатынасты дамытуға жаттығулары 


9 сыныптар

5-10 сыныптар

Педагог-психолог

II апта


«Қарым-қатынас шеберлігі» тренинг


Дамыту сабағы. «жетістікке жету формуласы»,     «менің кемшіліктерім мен қабілеттерім»

Сынып жетекшілер

Қатер тобына жататын және Ерекше назарды қажет ететін  оқушылармен

Педагог-психолог

IIIапта


Бастауыш сынып оқушыларының қабылдауын дамыту және түзету  (Қисынсыздықтарды тап, Не жоғалды?дамыту сабағы) 


 2-3 сынып

Педагог-психолог

I-V-апта


3.Ағартушылық-профилактикалық 


«Мұғалімнің кәсіби қиыншылықтарды жеңу жолдары»

(педагогтер  арналған шағын дәріс )


педагогтер

Педагог-психолог

I апта


Баланы есірткіден, маскүнемдіктен қалай қорғауға болады? ата-аналарға семинар тренинг    

Ата-аналар

Педагог-психолог

IIIапта



 Жасөспірімдер арасындағы «Буллинг», «Кибербуллинг» психикалық десаулық туралы бейне ролик


7-11 сыныптар

Педагог-психолог

ІІ -апта


4.Кеңес беру


Телефонға  тәуелділік     (ақыл-кеңес)

(5-11 сыныптар)                   

https://www.youtube.com\watch?v=kg8HMEsM-18



Педагог-психолог

I апта



Зерттеу нәтижелері бойынша топтық және жеке кеңстер беру


Педагог-психолог

II апта



«Бәріміз бірдейміз,кемсітуді білмейміз» 

(мүмкіндігі шектеулі білім алушыларға)



Педагог-психолог

Әлеуметтік –педагог

ДТІЖО

Жыл бойы


Әр түрлі тақырыпта топтық және жеке кеңестер беру



Педагог-психолог

IIIапта


5. Әлеуметтік-диспечерлік

Психологиялық зерттеу жұмыстарын интерпритациялаужәне жүргізілген жұмыстарға қорытынды жасау /анықтама, хаттама./ 


Педагог-психолог

жоспарлы

түрде






Желтоқсан

Жұмыстың негізгі бағыттары

Іс-шаралар


Нысаналы топ

Жауаптылар


Орындалу мерзімі

1.Психодиагностика

«Басымды профильді өзіндік анықтауға арналған әдіс» оқушылардың ақпаратты қабылдау типін анықтау

Үлгерімі төмен оқушы

Педагог-психолог

Сынып жетекші

I апта


«Өмірдегі қиын жағдайдан шығу» әдістемесі (сауалнама)


7-10сынып 

Педагог-психолог

Сынып жетекші


II апта


«Жаңбыр астындағы адам»  проективті әдістемесі


4-7 сынып

Педагог-психолог

IIIапта


Сіздің жүйкеңіз төзімді ме? педагогтерге тест

 (мектеп психологінің 5-8сыныптарына арналған 2-ші оқулық 51-52 бет )



Педагог-психолог

IV-апта


2.Түзету-дамыту


« Өмір ағымына қарай таңдау жаса!» тренинг

9-10 сынып

Педагог-психолог

I апта


  ҰБТ –ге дайындық барысында оқушылардың өзіне сенімділігін арттыруға бағытталған ойын-жаттығулар



Педагог-психолог

II апта


«Біздің мұғалімдеріміз», «Біз және біздің сынып» тақырыптарында дамыту сабақтары

5 сынып

Педагог-психолог

IIIапта


«Мандала» арттерапиялық жаттығулар

Қатер тобына жататын оқушылармен жұмыс


Педагог-психолог

IV-апта


3.Ағартушылық-профилактикалық 


«Бірлігі жарасқан ұжым» ұжыммен тренинг

(ӘБ апталығы )

мұғалімдер

Педагог-психолог

I апта


«Жүректен - жүрекке» акциясы (үйден оқитын оқушылармен байланыс)



4-9сыныптар

Педагог-психолог

II апта


 5-ші сынып оушыларының орта буынға бейімделуі (педконсилиум)


Педагог-психолог

ДТІЖО

IIIапта



Ерекше назарды қажет ететін оқушылармен жұмыс барысы (педконсилиум)



Педагог-психолог

IV-апта


4.Кеңес беру


Оқушыларға кәсіп таңдау мәселесі бойынша кеңестер беру;

9 сынып 

Педагог-психолог

I апта




Тәрбиесінде қиындық туғызатын оқушылармен және олардың ата-аналарымен кеңес әңгіме

Ата-аналар

Педагог-психолог

II апта



Әр түрлі тақырыптарда  жеке кеңестер



Педагог-психолог

Жыл бойы


 «Сәтсіз жанұя, өгей әке-шешемен тұратын білім алушы»

(ата-аналар мен педагогтерге)



Педагог-психолог

Әлеуметтік -педагог

IIIапта


5. Әлеуметтік-диспечерлік

Оқу орындарынан келген мамандармен насихат жұмыстарына қатысу, көмек  беру     9-11сынып

9-11 сынып

ДТІЖО

Педагог-психолог

қажетілігіне

қарай

Директор жанындағы кеңес отырысында психологиялық қызметтің 1-ші жартыжылдық есебін беру.





Қаңтар 

Жұмыстың негізгі бағыттары

Іс-шаралар

                                                                                                                            


Жауаптылар


Орындалу мерзімі

1.Психодиагностика

Агрессиялық күйін диагностикалау ( Басса-Дарки әдістемесі)


8-10 сынып


Педагог-психолог

Сынып жетекші

IІ -апта


Білім алушылардың интелектуалдық даму деңгейін анықтау

(үлгерімі төмен  білім алушылар)

2-4 сынып

Педагог-психолог

Сынып жетекші

II апта

 И.А.Савенковтың дарындылықты анықтау әдістемесі  

5-6 сынып

Педагог-психолог

III апта

 «Мен қаладым» саралаушы –дигностикалық сұрақнамасы Е.Климова


9 сынып

Педагог-психолог

Iапта


2.Түзету-дамыту


 Жеткіншектердің тұлғалық ерекшеліктерін дамыту  және түзеу  (агрессияға     қарсы жаттығулар) 

 8-10 сынып

Педагог-психолог

IІ апта


 «Ұстаздық еткен жалықпас» Жас мамандармен  дөңгелек үстел


Жас мамандар

Педагог-психолог

II апта


«Катер тобындағы оқушылармен түзете - дамыту жұмыстары




Педагог-психолог

Сынып     жетекшілері

III апта


 Бастауыш сынып оқушыларының эмоцилналдық – еріктік аймағын дамыту және түзету


3-4 сынып

Педагог-психолог

IV апта


3.Ағартушылық-профилактикалық 


«Ұстаздық еткен жалықпас» Жас мамандармен  дөңгелек үстел

педагогтер

Педагог-психолог

IІ апта


 Ата-аналарға арналған ҰБТ-ге дайындық жөніндегі ұсыныстар

Ата-аналар

Педагог-психолог

Мектеп мейірбикесі

ІҮ апта



4.Кеңес беру


Тест нәтижелерінің қорытындысы бойынша, сұраныс арқылы жеке және топтық  кеңес беру


Педагог-психолог

 мерзімінде




Ерекше білім беруді қажет ететін үйден оқытылатын және инклюзивті білім алатын оқушылардың     ата-аналарына   психологиялық  кеңес беру.


Ата-аналар

Педагог-психолог

ДТІЖО

мерзімінде


«Күйзелісті жеңу үшін не істеу керек?»


педагогтер

Педагог-психолог

III апта


5. Әлеуметтік-диспечерлік

Психологиялық зерттеу жұмыстарын интерпритациялаужәне жүргізілген жұмыстарға қорытынды жасау /анықтама, хаттама./ 


Педагог-психолог


«Сенім телефоны және сенім жәшігі»жұмыстары


ДТІЖО

Әлеуметтік педагог

Педагог-психолог

Жыл бойы




Ақпан 

Жұмыстың негізгі бағыттары

Іс-шаралар


Нысаналы топ

Жауаптылар


Орындалу мерзімі


1.Психодиагностика

.«Қызығушылық картасы» оқушылардың  кәсіби бағыттылығын анықтау

9- сынып

Педагог-психолог

І апта


«Өмірде жоқ жануар» әдістемесі

Қауіпті топ оқушыларымен  

Педагог-психолог

ІІ апта


Жалғыздықты субъективтілікті сезіну деңгейін анықтау

7-10 сынып

Педагог-психолог

ІІІ апта


 «Сіздің коммуникативтік дағдыңыз» мұғалімдерге арналған тесті

педагогтер

Педагог-психолог

ІҮ апта

                  


2.Түзету-дамыту


Танымдық үрдістерін дамыту ойын-жаттығулар

(1-4сыныптар )


Педагог-психолог

I апта



 Тұлға аралық қарым-қатынасты дамытуға арналған ойын-жаттығулар


7-9 сыныптар

Педагог-психолог

II апта



« кинесиологиялық» жаттығулар


 Білім алушылар

Педагог-психолог

IIIапта



«ҰБТ-ға сеніммен қадам басайық» семинар-тренинг



11сыныпта

Педагог-психолог

IV апта



3.Ағартушылық-профилактикалық 


«Өмір мен саған ғашықпын» шығарма мен сурет байқауы

4-8 сынып

Педагог-психолог

I апта



  Семинар – тренинг. «Мен және менің болашығым»  


9-11 сынып

Педагог-психолог

II апта



«Оқушылардың салауатты өмір салтына  дұрыс көзқарас қалыптастыруға отбасының ықпалы» ата-аналар     жиналысы

Ата-аналар

Педагог-психолог

IIIапта




«Өмірге «Ия» деп айт!» науқаны


Педагог-психолог

IV апта



4.Кеңес беру


«Күйзелістен қалай арылуға болады?»

(педагогтерге арналған видиоролик)

педагогтер

        Педагог-психолог

I апта





ҰБТ-ге қатысу 11-сынып білім алушыларының ата-аналарына аффирмация



11 сынып ата-аналары

       Педагог-психолог

II апта




«Жүйке жүйесіне түсетін күштен психологиылық арылу жолдары» 


7-11сыныптар


Педагог-психолог

Жыл бойы


5. Әлеуметтік-диспечерлік

Психологиялық зерттеу жұмыстарын интерпритациялаужәне жүргізілген жұмыстарға қорытынды жасау /анықтама, хаттама./  



Педагог-психолог

Жыл бойы



Пед консилиум қорытындысын шығару






Наурыз 

Жұмыстың негізгі бағыттары

Іс-шаралар


Нысаналы топ

Жауаптылар


Орындалу мерзімі

1.Психодиагностика

«Тәуекел топты» анықтау үшін кешенді тестілеуді өткізу:

«Өмірдегі қиын жағдайдан шығу» әдістемесі;      Жалғыздықты субъективтілікті сезіну деңгейін анықтау; 

Жасөспірімдердің отбасымен қарым-қатынасын бағалау тесті

7-10 сынып

     Педагог-психолог


 Ай ішінде



«Өзін-өзі бағалау деңгейін анықтау»  Реан саулнамасы 

ұстаздардан  

     Педагог-психолог


ІІІ апта

2.Түзету-дамыту


«Оқушылардың өзіне сенімділік сезімін қалыптастыруға бағытталған жаттығулар

3-9 сынып

Педагог-психолог


Өз уақытында


 «Біз 5-ші сыныпқа барамыз»тренинг-сабақ

(сабақтастық)


4сынып 

Педагог-психолог

II апта


ҰБТ – ті «Қорқынышты қажеттілік» деп қарамай жаңа қызықты өмір кезеңінің басталуы деп қабылдау  тренингөткізу;

11 сынып

Педагог-психолог


IIIапта


3.Ағартушылық-профилактикалық 


 Мүмкіндігі шектеулі оқушылардың   шығармашылығын шыңдау мақсатында 

мектепішілік «ВІ жұлдыз-ай» фестивалін ұйымдастыру       

Үйден оқитын оқушылар

Педагог-психолог

ДТІЖО


ІІ апта


Әлімжеттік,Буллинг деген не? видеоролик

(5-11сынып ата-аналарына)          

https://www.youtube.com\watch?v=pnegoYVovFwtb 


7-11 сынып

Педагог-психолог ДТІЖО

IIІ апта

Жылына 2 рет

IV апта


«Мүмкіндігі шектеулі білім алушылар және оларды дамыту»

(ағартушылық     әңгіме )

Үйден оқитын оқушылар

Педагог-психолог

Әлеуметтік-педагог

IIапта


4.Кеңес беру


«Сен  агрессияны қалай жеңесін?» https://www.facebook.com/1446686598757940/videos/273102110371570/?t=0

https://www.facebook.com/1446686598757940/videos/143891037034418/?t=0

7-8сыныптар

        Педагог-психолог

I апта



 «Бала сізден қорықпасын десеңіз» ата-аналарға кеңестер (жаднама)


Ата-аналар

Педагог-психолог 

III апта



 «Ойды қалай дамытамыз?» педагогтерге арналған кеңестер

(Мектеп психологінің 5-8сыныптарға арналған оқулығы 76-бет)


педагогтер

Педагог-психолог

IV апта


5. Әлеуметтік-диспечерлік

Психологиялық зерттеу жұмыстарын интерпритациялаужәне жүргізілген жұмыстарға қорытынды жасау /анықтама, хаттама./  



Педагог-психолог

Жыл бойы


Сәуір

Жұмыстың негізгі бағыттары

Іс-шаралар



Жауаптылар


Орындалу мерзімі

1.Психодиагностика

 Жұмыс қабілетіндегі жүйке жүйесінің күшін анықтау «Теппинг тест»Е.П. Ильиндің


  6-7 сынып


     Педагог-психолог


ІІ апта

Стресс  саған     қалай  әсер  етеді?тесті     (Э.Ховард, Спилбергер )



11 сынып 

Педагог-психолог

ІІІ апта

2.Түзету-дамыту


 «Жеткіншектер кезеңінде туындайтын қиындықтар...» педагогтарға семинар-тренинг

(мектеп психологінің жұмыс кітабы  5-8сынып 72-73 бет)


педагогтер

Педагог-психолог

I апта


«Алдымызда бесінші сынып» дамыту сабағы

(үлкен психологиялық сабақтастық ойыны)


4-сыныптар

Педагог-психолог

IIIапта


«Өз өміріңнің ұлы суретшісі бол» 

(Мандала арт-терапия 5-11 сынып білім алушылары)



Педагог-психолог

IV апта


3.Ағартушылық-профилактикалық 


 «Мен өмірді таңдаймын» семинар-тренинг

8-9 сынып

Педагог-психолог

I апта


Сенімділікті  қалай  арттыруға     болады?

(7-9сыныптарға видиролик)

https://youtu.be/GB9M0OW7zmM

9-11 сынып

Педагог-психолог

II апта



«Зейін ерекшеліктерін дамыту ойын-жаттығулары» баяндама


1-4 сынып    

Педагог-психолог

         IV апта

4.Кеңес беру


Білім алушыларды ҰБТ алдында дайындау жөніндегі ұстаздарға ұсынылатын  кеңестер

(мектеп психологінің жұмыс кітабы  9-11сынып 210 бет)



        Педагог-психолог

I апта



Өзіңе сенімділік неден құралады (Луиза Хейдің кеңестері)


9-11 сынып


       Педагог-психолог

II апта



 «Балалар мен жасөспірімдердің психикалық денсаулығы»

(5-8 сынып білім алышуларының ата-аналары)


Ата-аналар

Педагог-психолог 

III апта


5. Әлеуметтік-диспечерлік




үнемі


Мамыр 

Жұмыстың негізгі бағыттары

Іс-шаралар


Нысаналы топ

Жауаптылар


Орындалу мерзімі

1.Психодиагностика

Жыл бойы жұмыстарының мониторингін жасау



   Педагог-психолог


қажеттілігіне

қарай

2.Түзету-дамыту


Қиялды дамыту арналған...  психокоррекциялық ойындар


1-4сынып  

Педагог-психолог

I апта


  ҰБТ – ті «Қорқынышты қажеттілік» деп қарамай жаңа қызықты өмір кезеңінің басталуы деп қабылдау  тренинг

11 сынып

   Педагог-психолог

II апта


3.Ағартушылық-профилактикалық 

11 сынып оқушыларының ҰБТ психологиялық дайындығы бойынша қорытындылау




 4-5 сынып сабақтастығы бойынша  пән мұғалімдерімен зерттеу қорытындысы бойынша семинар

педагогтер

Педагог-психолог

II апта


4.Кеңес беру


Жасөспірімдердің ата-аналарына 10 кеңес


8-11сынып

  Педагог-психолог

I апта



Білім алушылардың сабаққа ынтасын арттыру жөнінде 10 кеңес

1-11сынып

       Педагог-психолог

II апта



«Тұлға болам десеңіз...»


9-11сынып  

Педагог-психолог

Жыл бойы


Кеңес беру жұмыстарының актісін жазу


Педагог-психолог 

III апта


5. Әлеуметтік-диспечерлік

Жыл бойы жұмыстарының қорытындысын  жасау;
Жаңа оқу жылына жоспар құру;



Педагог-психолог

Өз уақытында


Прокомментировать
  • winkwinkedsmileambelayfeelfellow
    laughinglollovenorecourserequestsad
    tonguewassatcryingwhatbullyangry
Введите код с картинки:* Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив