03
июль
2023
Білім беру ұйымының сипаттамасы
Білім беру ұйымдары басшылары қызметтерінің тиімділік көрсеткіштері
«Алматы облысы білім басқармасы «Ұйғыр ауданы бойынша білім бөлімі» мемлекеттік мекемесінің «Ж.Құдайбергенов атындағы орта мектебі мектеп жанындағы интернатымен» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Білім беру ұйымының басшысы: Абдилова Бибигуль Байжумаевна
Жалпы еңбек өтілі: 32,8
Осы қызметтегі еңбек өтілі: 10
Мектеп директоры (қол, мөр) ……………………
«Алматы облысы білім басқармасы «Ұйғыр ауданы бойынша білім бөлімі» мемлекеттік мекемесінің «Ж.Құдайбергенов атындағы орта мектебі мектеп жанындағы интернатымен» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Білім беру ұйымының басшысы: Абдилова Бибигуль Байжумаевна
Жалпы еңбек өтілі: 32,8
Осы қызметтегі еңбек өтілі: 10
№ | Өлшем шарттар | Көрсеткіштер | Балдар | Дәлел | Өзін-өзі бағалау | Комиссия мүшелерініңбалдары |
1. | Білім беру ұйымының ашықтығы: - аптасайын жаңартылып отыратын сайттың (web – беттің) болуы | Бағаланатын көрсеткіш бар; Бағаланатын көрсеткіш ішінара қатысады; Бағаланатын көрсеткіш | 1 балл 0,5 балл 0 балл | Мектеп сайты: http://kudaibergenov.uigur.edu.kz/main/ Facebook парақшасы: https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=pfbid0LAptPMruzDDnhgvdyJxEPn6AckmfFGhTFgkEiBvbKgTCL3UGzd31VUsTsAHHNkPil&id=100025330697980&mibextid=Nif5ozInstagram парақшасы:https://instagram.com/sh_kudaibergenova2020?igshid=ZGUzMzM3NWJiOQ== | 1 | |
2. | Апта сайын жаңартылатын әлеуметтік Желілерде парақшаның болуы | Бағаланатын көрсеткіш бар; Бағаланатын көрсеткіш ішінара қатысады; Бағаланатын көрсеткіш | 1 балл 0,5 балл 0 балл | Апта сайын мектеп сайтына мектеп іс-ашаралары өз уақытында жарияланып отырады | 1 | |
3. | Білім алушылар/тәрбиеленушілер контингенті | 1000-нан астам білім алушы; 501-1000 оқушы; 500-ден кем білім алушы | 2 балл 1,5 балл 1 балл | 2020-2021 оқу жылы оқушы саны: 813, оның ішінде даярлық сынып оқушылары-60 2021-2022 оқу жылы оқушы саны: 796, оның ішінде даярлық сынып оқушылары-60 2022-2023 оқу жылы оқушы саны: 758, оның ішінде даярлық сынып оқушылары-49 | 1,5 | |
4. | Өткен жылмен салыстырғанда қосымша білім берумен қамтылған білім алушылар мен тәрбиеленушілердің ұлғаю серпіні (мектептер үшін) | 15%-ға ұлғайту; 10%-ға ұлғайту; 5%-ға ұлғайту; Бұрынғы деңгейде; Бағаланатын көрсеткіш жоқ | 4 балл 3 балл 2 балл 1 балл 0 балл | 2020-2021 оқу жылы - (30%) 2021-2022 оқу жылы - - (40%) 2022-2023 оқу жылы
| 3 | |
5. | Білім сапасының динамикасы (мектепке дейінгі тәрбие мен оқытуды ұйымдастыру үшін - біліктер мен дағдылардың қалыптасу деңгейінің динамикасы); – психологиялық-педагогикалық түзету кабинеті үшін (бұдан әрі – ППТК), реабилитациялық орталықтар (бұдан әрі – РО) үшін-түзету-дамыту сабақтары сапасының динамикасы) | 6-20 %-ға арттыру; 11-15 %-ға жоғарылату; 7-10 %-ға арттыру; Өткен жылдың деңгейіне сәйкес; Бағаланатын көрсеткіш жоқ | 4 балл 3 балл 2 балл 1 балл 0 балл | 2020-2021 оқу жылы - 65-(%) 2021-2022 оқу жылы - 66 (%) 2022-2023 оқу жылы - 66.5 (%) | 3 | |
6. | "Алтын белгі" белгісіналған және Ұлттық бірыңғайтестілеуден120, 140 және одан жоғары балл жинаған түлектерсаны (мектептер үшін) | соңғы 3 жылдағы өсу динамикасымен; Бірдеңгейде; Соңғы 3 жылдағы тұрақсыз динамикамен; Соңғы 3 жылдағы төмендеу динамикасымен немесе көрсеткіш жоқ | 3 балл 2 балл 1 балл 0 балл | Білім бөлімінің статистикалық мәліметтері 2020-2021 оқу жылы -7 2021-2022 оқу жылы -2 2022-2023 оқу жылы -4 Ұлттық бірыңғай тестілеуден 120 және одан жоғары балл жинаған түлектер саны -4 | 2 | |
7. | Техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беру ұйымдарына оқуға түскен бітірушілердің үлесі (мектептер үшін) | 80% және одан жоғары; 70 – 79%; 60 - 69%; 50 - 59%; Бағаланатын көрсеткіш жоқ | 4 балл 3 балл 2 балл 1 балл 0 балл | 2020-2021 оқу жылы:31 түлек, ЖОО- 22 , жалпы – 70.9 % 2021-2022 оқу жылы:39 түлек, ЖОО- 32 , жалпы – . 82% 2022-2023 оқу жылы: түлек, ЖОО- , жалпы – . % | 2 | |
8 | Жоғары оқу орындарына түскен бітірушілердің үлесі | 80% және жоғары; 70 – 79%; 60 - 69%; 50 - 59%; Бағаланатын көрсеткіш жоқ | 4 балл 3 балл 2 балл 1 балл 0 балл | 2020-2021 оқу жылы -70.5 2021-2022 оқу жылы -82 2022-2023 оқу жылы - | 2 | |
9 | Облыстық, республикалық, халықаралық олимпиадалардың, конкурстардың, жарыстардың жеңімпаздары (жүлдегерлері) болған тәрбиеленушілерді, білім алушылардың саны (мектептер үшін) | Халықаралық деңгей; Республикалық деңгей; Облыстық деңгей; Аудандық деңгей; Бағаланатын көрсеткіш жоқ | 4 балл 3 балл 2 балл 1 балл 0 балл | Халықаралық -3 Республикалық – 9 Облыстық – 25 Аудандық – 67 | 4 | |
10 | Білім беру ұйымы педагогтерінің жалпы санынан жоғары кәсіптік білімі бар педагогтердің үлесі | 91 - 100%; 81 – 90%; 70 – 80%; 70%-тен төмен | 4 балл 3 балл 2 балл 0 балл | Жалпы педагог саны-103 Жоғары кәсіптік білімі бар педагогтар саны-103 ( 95 %) | 2 | |
11 | Ғылыми / академиялық дәрежесі бар педагогтердің үлесі | 30-дан кем емес%; 20-29%; 15 — 19%; 1 — 14%; Жоқ | 4 балл 3 балл 2 балл 1 балл 0 балл | Жалпы педагог саны- 103 Магистрлер- ( 5 %) Докторонттар - ( 0 %) | 1 | |
12 | Білім беру ұйымдары педагогтерінің жалпы санынан "педагог-зерттеуші", "педагог-шебер" біліктілік санаты бар педагогтердің үлесі | 60-тан кем емес%; 40 — 59%; 30 — 39%; 25 — 29%; 1 – 24%; Жоқ | 5 балл 4 балл 3 балл 2 балл 1 балл 0 балл | Жалпы педагог саны-70 «педагог-шебер» - 0 «педагог-зерттеуші» -11 «педагог-сарапшы» - 29 «педагог-модератор» - 22 Жалпы саннан үлесі -60 % | 5 | |
13. | Жас мамандардың үлесі Еңбек өтілі 1 жылдан 3 жылға дейін | 3-тен кем емес 5-тен кем емес 10-нан кемемес | 1 балл 2 балла 3 балла | 2020-2021 оқу жылы - 6 2021-2022 оқу жылы - 7 2022-2023 оқу жылы - 8 | 3 | |
14. | Білім беру ұйымының басшысында білім беру саласындағы уәкілетті органмен келісілген менеджмент саласындағы біліктілікті арттыру курстары туралы сертификаттың болуы | Бағаланатын көрсеткіш бар; Бағаланатын көрсеткіш жоқ | 1 балл; 0 балл | | 1 | |
15. | Кәсіби шеберлік конкурстарының жеңімпаздары/жүлдегерлері болған педагогтер саны (мектептер үшін) | Халықаралық деңгей; Республикалық деңгей; Облыстық деңгей; Аудандық деңгей | 4 балл 3 балл 2 балл 1 балл | | ||
16 | Білім беру ұйымында оқу-әдістемелік кеңес мақұлдаған әзірленген бағдарламалардың, оқу-әдістемелік кешендердің, әдістемелік ұсынымдардың/құралдардың болуы | Республикалық деңгей; Облыстық деңгей; Аудандық деңгей Бағаланатын көрсеткіш жоқ | 3 балл 2 балл 1 балл 0 балл | | 3 | |
17 | Инновациялық-эксперименттік қызмет, әлеуметтік / білім беру жобаларына қатысу | Республикалық деңгей; Облыстық деңгей; Аудандық деңгей Бағаланатын көрсеткіш жоқ | 3 балл 2 балл 1 балл 0 балл | «Өрлеу» БАҰО-ның шешімімен эксперименттік мектептер арасындағы жоба | 2 | |
18 | Материалдық-техникалық базаны жақсарту (қазіргі аманғы жабдықтарды, цифрлық зертханаларды, интерактивті жабдықтарды, оқу кабинеттерін және т. б. Сатып алу) | Бағаланатын көрсеткіш бар; Бағаланатын көрсеткіш жоқ; Қосымша; Бюджеттен тыс қаражат есебінен сатып алу | 4 балл 3 балл 2 балл 1 балл 0 балл | Интерактивті тақтамен жабдықталған кабинет саны-0 Компьютер кабинеті-1 IT кабинеті-1 Физика кабинеті-1 Бюджеттен тыс «Ұлағатты ұрпақ» қорынан – қыздарға арналған көркем еңбек кабинеті (т.б толықтырып жазамыз, жеке кәсіпкерлерден келген)-0 | 4 | |
19 | Суициджағдайларыныңболуы | Аяқталған суицид; Өз-өзіне қол жұмса уәрекеті | минус 3 балл минус 1 балл | 2020-2021 оқу жылы -0 2021-2022 оқу жылы -0 2022-2023 оқу жылы -0 | 0 | |
20 | Білім алушылар жасаған құқықбұзушылықтардың болуы (ИДН-да немес мектепішілік есепте тұруы) | Бағаланатын көрсеткіш бар | минус 5 балл минус 1 балл | 2020-2021 оқу жылы -0 2021-2022 оқу жылы -0 2022-2023 оқу жылы -0 | 0 | |
21 | ҰБДҚ-ны сапасыз толтыру білім бөлімінің мониторингі бойынша) | Дәйексіз деректер-минус 5 балл | минус 5 балл | ҰБДҚ сапалы, жүйелі толтырылды | 0 | |
22 | Электрондық журналдар жүйесінде кері байланыстың болмауы (білім бөлімінің мониторингі бойынша) | Оқу пәндері бойынша мұғалімдердің пікірлерінің толтырылу сапасының және жиілігінің жоқтығы | минус 3 балл | Электронды журналды жүргізу барысында кері байланыстар болып тұрды, оқу пәндері бойынша мұғалімдер пікірлер қалдырып отырды және жүйелі толтырылды | 0 | |
23 | 5 жылда 1 ретте біліктілікті арттыру курстарынан өтпеген педагогтердің болуы ("Педагог мәртебесі туралы" Қазақстан Республикасының Заңына сәйкес | Бағаланатын көрсеткішбар; | минус 3 балл | 0 | 0 | |
24 | Кадрлардың тұрақтамауыныңболуы | Тұрақсыздығы 20-дан жоғары%; Тұрақсыздығы 10 – 19%; Тұрақсыздығы 3 – 9% | минус 3 балл минус 2 балл минус 1 балл | 0 | 0 | |
25. | Басшылардың категорияларының болуы: Пән бойынша: Басшылық бойынша: | «педагог-шебер» - «педагог-зерттеуші»- «педагог-сарапшы» «педагог-модератор» «педагог» - "басшы-ұйымдастырушы" басшы-менеджер" "басшы-көшбасшы | 4 балл 3 балл 2 балл 1 балл 0 балл 1 балл 2 балл 3 балл | Педагог- зерттеуші -1 | 3 | |
26 | Басшы орынбасарларының категорияларының болуы: Пән бойынша: Басшылық бойынша: | «педагог-шебер» - «педагог-зерттеуші»- «педагог-сарапшы» «педагог-модератор» «педагог» - "екінші біліктілік санатты басшының орынбасары" «үшінші біліктілік санатты басшының орынбасары» | 4 балл 3 балл 2 балл 1 балл 0 балл 1 балл 2 балл | Педагог-зерттеуші-2 бірінші санат -1 Педагог-модератор-1 екінші біліктілік санатты басшының орынбасары -4 | 7 2 | |
27 | Басшылардың тәртіптік жазаға тартылуы | 1-ден артық емес 2-ден артық емес 3-тен артық емес | 1 балл 2 балла 3 балла | 2020-2021 оқу жылы –0 2021-2022 оқу жылы –0 2022-2023 оқу жылы –0 | 0 | |
Барлық балл 52,5 | 52,5 |
Мектеп директоры (қол, мөр) ……………………